Torsdag!

Mötet igår gick jättebra! När det var slut så hoppade jag på Viktors buss så åkte vi hem till mig och åt. Sen sov jag i ca2 timmar för jag va så jävla trött. När jag vakade så fick jag byta om på en gång, För att sen möta upp Sofia och dra till träningen. Har haft lite prolem med min ljumske sen förra veckan och igår pajja den totalt. Promenerade helt vanligt och fick skit ont helt plötsligt. På träningen fick jag knappt in några ordentliga sparkar för det tog imot som fan, Så det var lite jobbigt och förstörde det mesta under träningen. Nu kan jag knappt gå, Går som en rövkörd anka eller nått :( feeeettt ont! Cyah later aligatoooooor

Mina tränare, Pernilla&Karim :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0