Vill ha dig

Jag vill ha dig och inte dina vänner, neej
Så var aldrig orolig det är bara du som gäller, för mig
Ja vill ha dig och inte dina vänner,
Så var aldrig orolig det är bara du som gäller för mig.
Inget illa menat men jag måste skena så vi ses på fredag, Då ere dej jag vill ha mest ey och inge mera, Vi kan passa på och chilla hela natten och bli sena, För sen på lördag är det knasundrareservera , Måndag e mitt hjärta någon annans tisdag ska vi spela, Nice sa att risken e stor att en dag blir flera, Säger bara som det är vill inte vara elak grier, Alla speciella de e därför som jag velat, Och jag försöker hålla mig till en ja men det e så svåårt så svåårt så svåårt yeaah, Men kom ihåg att allt vi delar kommer alltid vara vårat vara våårt va våårt va våårt! För baby jag vill ha dig och inte dina vänner, neej ,
Så var aldrig orolig det är bara du som gäller, för mig
Oh jag vill ha dig och inte dina vänner
Så var aldrig oroolig det är bara du som gäller för mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0