Bästa komentaren hittils!

Mallan om Cha cha bitches!:Du är så jävla grym! Var köper du dina kläder? :D

Svar: Tack så mycket det värmer! Du är själv grym som säger det ;D
Jag köper inte så ofta kläder men när det väl händer så undviker jag Ginatricot/Cubus/Bikbok osv.. För att ALLA har kläderna där ifrån.. Och dagens mode är typ tantkläder eller så ser man ut som en stropp från stureplan. Men om jag är i ett Centrum och ska handla så är det H&M som gäller haha. New yorker är den första butiken jag alltid tänker på, För där har dom så annorlunda coolare kläder. I stan går jag oftast random butiker på drottninggatan som Manhattan tex för där är det billigt och man kan hitta så sjukt coola grejer. Visst så är det inte alltid världens bästa kvalitê men kläder som jag använder nu är köpta där för cirka 3-4 år sedan och har hållt skitbra .O'hio som ligger typ brevid Punkt shop i Hötorget är också en butik jag gillar och hittar oftast kläder som passar mig bäst ;). Sen så finns det fler som jag inte kan namnen på men det e bara kolla runt efter flummiga butiker haha :) Man hittar alltid något intressant.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0