Expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing

Dag 7: Åtta bekännelser

1: Jag älskar ögonbryn haha, Låter helt sjukt.. Men det är typ det första jag kommer och tänka på när jag ser en person. Har hållt på fixat mina sen jag gick i typ 5:an? Har fått mycket komplimanger för det och gillar att fixa till andras haha x)

2: Jag har sjuk skadeglädje så det är sorgligt.. Har varit väldigt väldigt elak pga det om man säger så!..

3:  Jag börja nyligen träna Thaiboxning och det är SJUUKT kul, Längtar till varje träning <3

4: Jag tycker inte det är fel att använda push up BH!! Det är både snyggt och bra för oss tjejer med mindre eller hängigare bröst, Kanske därför det finnns? någon som har tänkt på det???. Tjejer ni är inga slampor för ni vågar sticka ut. Sen när blev bröst något dåligt? Det är skönhet love your boobs for fuck sake . ( inte direkt så att dom uppfunnit dom för fjortisar dööh)

5: Jag har både sätt och varit med om mycket i mitt liv hittls, Så stör mig grovt på folk som ska leka ''Duktiga'' och ha saker att säga till om,  När dom bara har en åsikt på hur dom egentligen bara TROOR hur saker och ting är.

6: Jag älskar att jag är den jag är. Att jag alltid kommer vilja uppleva och pröva på olika saker!

7:  När jag sparat tillräckligt med pengar så ska jag RESA läääänge i de tropiska länderna <3 <3 <3 <3

8:  tyck vad du vill, CUZ I DON'T GIVE A FUCK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0