i had a dream that i was king, woke up.. still king!

Har haft en fett soft dag! Städade undan lite slarvigt i mitt rum, Orkade verkligen inte. Tog en dusch och efter så flätade mamma mitt hår. Har varit ute och gått en bra bit med Sofia&Rico (min hund) också. Vi gick runt lite i vmlam sen runt gropen och där mötte vi även Conny. Dom drog hem och jag hem till mig själv. Har packat min väska för att jag ska sova hos Viktor inatt :). Imorgon har jag mitt första möte med en ''Sömn kurs'' Eller vafan man nu ska kalla det.. Men det börjar inte förns klockan 2 så det är chill! Efter det ska jag möta upp Sofia och vi får se vad vi nu hittar pååå hihi. Jag&Sofia börjar även våran Thaiboxning nästa vecka ;D Är sjukt taggad, Har inte tränat på tusen år känns det som. Aa men ha en bra kväll shullilu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0