så jävla duktig!

Soffan och jag sprang nästan hela gudöbroleden och sen ända till gårdens bad från bron vid vendelsö/Söderby. Sedan vidare genom sågen till dif och där promenerade vi resten hem. Jääävlar vad nice det var! Inte så jobbigt som man tror faktist. Men det kändes som satan i benen tillslut. Sitter här nu vid datorn rätt skakis i kroppen, Så nu känns det verkligen att jag har gjort bra ifrån mig :D Det går braaa nu!
Bara sex dagar kvar nu till första träningen, Ser fram imot det som fan ;D . Imorgon drar vi ut igen, Vi har planerat att vara ute o springa nästan varje dag för att få bra kondition osv. Plus att det är jävligt skönt för kroppen! Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen och hoppas på att man somnar ikväll ! Imorgon är det fredag men har ingenting planerat faktist, Så får ta dagen som den kommer ;) Trevlig kväll ciao

Min söta hund och jag i sommras när vi låg och sola :)! Standard att han kommer och lägger sig brevid på rygg (A) haha Så sööt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0