seg söndag

Tjoofadderittan! Sjukt seg söndag jag dööööör. Tog det bara chill igår, Nästan fööör chill för vart fett rastlös och ville dra ut på natten, Men det var ju ingen idè. Idag har jag städat undan lite och lagat mat.. Om en stund ska jag möta Sofia på en cigg. Jag är så jävla duktig! Håller på att försöka sluta röka för det är så jävla onödiga pengar man lägger på det, Speciellt nu när dom höjjt priserna ennu mer. Har rökt max 2 cigg om dagen sen förra veckan ibland inte ens de.. En halv cigg då och då men sammanlagt inte ens ett helt paket! Så jävla nöjjd =D. Kvällen idag lär bli lika segt som det är just nu. Ska äta god middag ialf.. det är ju ett plus haha :$. Ha de bra ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0