tja jag är fett EB!

Tjabba bloggen! Inatt så kunde jag inte somna, Så somnade vid 9 imorse och gick upp vid 2.. ÅNGEST!!! men men. Sanni skulle komma hit men blev dissad .. kul kul, Inte lätt att vara mobbad. Så har bara varit seg och uttråkad hela jävla dagen. Sötnosen Viktor Andersson kom hem till mig vid 8 eller nått så tog vi en promenixish till ica maxish och köpte chirre och gräddfil. Så kvällen har spenderats i min säng men chirre, dirre & Fast to fouries. När filmen var slut så var vi allt rastlösa och började HELT-PLÖTSLIGT-BROTTAS. Jävligt jämt om jag får säga det själv ;) . Nu ligger lillkillen och sover och jag sitter uppe och ugglar.. STANDARD!. Jaja om 5 min börjar sex and the city <333333 peace and loveeeeee pussipussypussi puss
Rätt så gullig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0