ulalala

Soft morgon, Fixade mig i god takt och mötte sedan bella och snackade lite. Gick vidare sen till Ungdomsteamet och mötte upp Camilla (en tjej som hjälper mig). Vi åkte till Roa där jag ska gå en ''sömnkurs'' och hade möte! Det gick bra, Börjar dra dit vecka 5 och vid April så går jag förhoppningsvis en utbildning innom lager. Känner att saker och ting börjar gå framåt nu så det är ju jäävligt skönt! Om en stund kommer kanske Sofia hit och vi lär bara chilla like always ;) Have a nice day !

Jag på Jiddra inte kollo! Bryter en pil med strupen mot en träplatta. Ett sätt att övervinna sin rädsla och tur att jag överlevde haha, Shit vilken kick de va <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0