I'm tierd

shoohoo! Sov ändast 3 timmar inatt och drog sedan mot praktiken. Har varit med om den längsta dagen i hela mitt jävla liv. Var grymt uttråkad, Fanns ingenting o göra så drack mest varm oboy och kolla tv och bara stog där som en levande stolpe :). Höll på att somna sittandes också, Fyfan vilken seg dag. Tillslut fick jag damp så jag tog ena trucken och körde rally runt hela lagret innan jag fick sluta. När jag kom hem så chillade jag galet, Låg i soffan och dunkade skön reggae på högsta medans zorran lagade thaikäk, Så jävla nice. Senare tog jag mig ett bad och tjejerna kom förbi. Nu har dom dragit och jag sitter och väntar på att min kärlek ska komma hem :) <3
Imorgon blir det att vakna tidigt igen för att praktisera! Hoppas på en bättre dag imorgon, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0