nån jävla rubrik

I tisdags softade jag bara på dagen med Sofia,Jens & kevin! Vi var ute och chillade i solen bara, Sen drog vi hem till mig och kolla film och bella kom även förbi en stund. På kvällen så ringer Rinne och ber oss komma hem till honom och dricka bira o skit så vi knatade hem till honom där det var skönt folk :). Hade en hyffsat skön kväll och festade ända till morgonen. Kom hem vid 9 på morgonen och somnade på en gång. Igår mådde jag inte så jävla bra, Fett bakis osv haha. Drog hem till Sofia en stund sen mötte jag upp Älskling och drog hem till mig. Vi hade det jätte mysigt hela kvällen och sen gick vi och la oss tidigt. Ååh vad jag älskar honom, Världens finaste kille <3. Imorse tappade jag humöret helt för att dra till praktiken så sket i det totalt och somnade om igen. Så har bara softat idag och ska göra det resten av dagen också, Sen ikväll blir det tvättstuga. Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag fyller 18 och 7 dagar kvar tills jag ska göra min första tattoo =D wihoo. Och imorgon drar vi hem till Patricia för att fira att hon tagit studenten yeey =D Ha en underbar dag puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0