Drömmar av guld

Nämen tjenare! Sjuk kväll igår, Blev plötsligt dyngrak osv. Hängde vid båtsman med vänner och jag klättra upp på skoltaket, Och där sprang jag runt och till slut så ramlade jag också haha. Fan livsfarligt, kunde ha ramlat ner brytit nacken och dö OMG. Ja va heeeeeeelt och fick fucking helikopter och spydde ner mig själv. Sen hem och minns ej hur ja somna. Idag vaknar jag upp naken i min säng och fattar nada, fortfarande full och drar till handen C med Denice och Jossan. Käkade tacobar och köpte ett par as balla solisar. Nu sitter jag som en riktig man vid datorn. Helt lökig, bakis dricker danish gold och lyssnar på aik trubaduren. Måste ta en dusch och äta, Piggna till lite för det blir fan utgång ikväll :) Ha det bäst lovers
Söta va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0