gangster gangster uuuh-uuh-uhh-uuh

Osminkad söt liten mormor jag veet :'). Idag har jag varit sjukt duktig! Har fått hjälp av Viktor också, Vi har städat hela nedrevåningen och nu håller vi på och tvättar kläder haha naaw (a).
Vi var även ute på en promenix imorse i det fina vädret, Kasta lite sopor och bara gick runt med hunden haha.
Får se vad man hittar på idag, Eller om man bara softar hemma. Fick även ett sms nyss av min tränare där hon frågade ifall några var intresserade av att vara Nattvandrare på torsdagar! Det är gratis utbildning sen gör man saker med gruppen tex; Bio,Fika,Uteställningar,Museeum & Bowling osv. Låter faktist rätt nice men gruppen och så men får se, Har inte riktigt bestämt mig haha :D Ha det bäst puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0