Härlig känsla ♥

Nu sitter jag och funderar på allt och ingenting! Tänker mycket på vänner som står en nära vrf och folk som försvinner. Just nu så mår jag jävligt bra! Minns inte sist jag va så lycklig som jag är just nu. Allting flyter på bra och jag har mina nära och kära. Vissa träffar man mer än andra men när man väl träffas så är allt som vanligt, Och den känslan är så jävla underbar. På måndag börjar jag en utbildning inom lager och när den avslutas så har jag hunnit fylla 18 år och kommer att kunna tjäna bra med pengar! Har aldrig upplevt det förr så just därför känns det så jävla bra. Jag kommer att ställa upp för min familj och betala massa hemma. Jag ska lära mig att spara så att jag kan göra mina drömresor runt om i världen. I sommar och det här året över huvud taget så kommer det att hända massor av grejer och jag kommer kunna ha tillgång till så mycket mer än jag någonsin kunnat i mitt liv. Nu tänker jag endast positivt helatiden, Jag är en helt ny människa som oftast är glad och hyper! Känner att jag kan öppna mig mer för folk och jag tycker verkligen att jag är på god väg att hitta mig själv! Jag är den jag är och har alltid varit, Det har inte alltid varit lätt men that's life! Folk som inte kan respektera mig bör bara hålla sig borta. Ni som finns där för mig och ni som bara ger mig ett litet leende på läpparna när jag bemöter er asså ni är underbara! De ger så mycket positiv energi och det får en människa att må så jääävla mycket bättre! Tack som fan <3
Efter regn kommer solsken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0