söndaaaag shalala

Träningen var ej så jobbig som jag förväntade mig, Lärde oss mest självförsvar osv ifall man skulle bli på hoppad och måste ta sig ur situationen. Kul som fan faktist :) !! Imorgon kör vi igen som vanligt. Sen jag kom hem har jag bara softat, käkat middag och så. Sen mötte jag även älsklings bella på en cigg, Satt och snacka massa skit. Sen hem o kolla Big Brother! Vadå Kija åkte ut? var hundra på att Hanna skulle få dra men tydligen gillar folk henne haha. Tycker inget illa om henne men hon e bara allmänt boring. Kija klädde sig vågat och va inte riktigt en favorit, Men ogillade henne inte.

Folk klagar på hennes dans och klädsel, Men jag tycker faktist inget speciellt om det, Bara vissa brudar som hatar tjejer som vågar sticka ut.. undra vrf haha. Man är ju tydligen en orre utan självrespekt då för att man känner sig trygg i sin kropp och känner själv att man ser bra ut :) Och man får absolut inte tycka det e roligt att porra sig. Jag undrar då vad bra självkänsla är isf.. Den som klagar på dessa tjejer eller den som bara är och skiter it även fast man inte e som alla andra . Haha ni vet nog vad jag tycker ialf :) Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig i sängen med min fina kille <3 Godnatt snyggingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0