Välkommen hem

Tjuu bitches! Har inte upptaderat något på 2 dagar, Men nu skriver jag här igen :). Måste först bara säga att jag mår skit bra förutom all jävla äckel drama runt om kring mig. Har förstått en än gång vilka som står mig närmast och inte sviker mig! Är sjukt glad att det är samma personer som alltid har funnits där för mig. Har ingen lust att ha folk i mitt liv som endast vill förstöra för mig. Dom kanske kallar det ''hjälp'' men en riktig vän tar tag i saker o ting och pratar med en istället för att ljuga bakom ryggen på en så att man får problem istället. Tror att allt bara är ren jävla avunsjuka. ANYWAY skit dåligt väder idag och det suger jävligt hårt, Menmen. Haha Vet inte vad jag skriver just nu så ha det brajj jao så hasch weed Ciaaaaaaao! <33333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0