@Bella

Har gått bra på praktiken idag, Och dagen gick hyffsat fort :). Drog hem och käka och bytte om sen tog jag bussen hem till bella. Nu sitter jag här och softar hos fina vännen, Vi har bara suttit och snackat om massa och ska snart dra ut och träffa några :)!! Mår så jävla bra nu för tiden, Det här året har varit så jävla underbart hittills och har en känsla av att allt bara kommer att bli bättre =D Och om 2 veckor är jag 18 åååååår wohoo fett happyy!!!. Får inte heller glömma att jag ska fortsätta träna som fan nu eftersom att flera helger framåt är fullbokade med födelsedags firanden, Studenfest osv så det kommer bli gaaaaaaalet :D HAVE A NICE DAY SHUUE!

2 väldigt vackra bilder på mig, Benny & Bella i mackan&linus garage från den gamla goda tiden haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0