Hej igen

Har inte skrivit på hela helgen men har haft det riktigt kul och på Valborg! I helgen krökade jag först i fredags hos Alma och sen drog jag till sågen en stund sen hem. På lördagen drog jag & bella till davve och hade det chill med grabbarna och drack lite granna. På valborg vart det middag på wiki med familjen sen åkte jag hem till Sofia där mina favvo tjejer var. Vi åt tacos och föra! Sen drog vi till en fest i Kulfångsgatan och där var det skönt folk. Kom hem sent på natten nångång :). Igår (dagen efter valborg) Så hade jag det hur soft som helst med några vänner. Vi satt vid ett berg och stekte ända till klockan 8 på kvällen! Vi köpte även kött som vi grillade till middag, Riktigt nice ;). Idag vaknade jag kvart i 6 för att åka ända till Sollentuna för att övning köra trucken! Och det var fett kul asså. Nu e jag hemma med Älskling och vi ska bara umgås med varandra resten av kvällen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0