Hoooooooola

YOOOOOOOOO! Har inte skrivit på ett tag för att jag inte har ägnat någon tid åt datorn, Väldigt väldigt ovanligt för att vara jag :) . Praktiken går bra men har varit borta några dar. Har grillat osv med skönt folk 2 gånger , Har varit ute i solen med vänner och bara softat. Och heeeeela morgonen idag har jag legat i bikini på min altan :) !!
Imorse när jag vaknade gick jag och kolla tempraturen och det var FUCKING 41 GRADER I SOLEN PÅ MIN BAKSIDA :OOOOO. Så de va bara att sätta på sig bikini och lägga sig ner och chilla hehe :). Om en stund kommer bella hit och solar med mig, Sen ska jag vara barnvakt åt min lillebror, Städa mitt rum&Toalett oså :). Om 20 dagar är jag fucking 18 barre! snart snart snart =D. I helgen har ska jag på tränings läger (med Thaiboxningen) Det ska komma massa folk, och dom har byggt banor o shit i skogen som vi ska göra och sen sova i Militär tält eller stuga =D.  Sen dom 3 helgerna efter det är det fullbokad med massa föedelsedagar,Student fester m.m Så det är jääääävligt nice!
Får se hur det blir denna sommar, Ser fram imot den som fan! Förra året var jag nykter cirka 2 veckor sammanlagt på hela sommaren. Den här sommarn ska jag bara kööra! Hnga mycket i stan på niciga uteserveringar, Kanske åka utomlans, Umgås massa med vänner och min fina kille, Och jobba!! Kan inte bli bättren vad det är just nu =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0