Riktigt bra dag idag

Va i solen från klockan halv 11 på morgonen till klockan 18! Har fått skit mycket färg, Värsta randen från bikinin men min kamera e för dålig för att det ska synas på bild. Bella kom ialf förbi och vi satt och chillade på grannens tomt i solen en stund. Efter ett tag kom Jennifer&Älskling hem till mig och vi tog det bara lungan. Efter det tog jag och tjejerna en promenad till ica maxi för att köpa Jordgubbar som vi sen doppade i socker och drack kaffe till, Rätt mysigt sådär haha. Dom åkte ialf hem vid 10 och jag&baby gick till tvättstugan. Medans så har jag städat lite hemma, Varit ute och promenerat med hunden&Sofia. Nu är jag äntligen klar med allt och sitter och chillar i min säng. Ska gå och lägga mig om en stund =)!! Imorgon ska jag lägga mig i solen så fort jag vaknar och bara softa hela dagen. På kvällen kanske jag&pappa ska på AIK match ;D Ha det bäst shuue!

Dagens middag ;) Det såg så gått ut så var tvungen att ta en bild haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0