Softar hos bells

Började praktiken i måndags! Och det går jätte bra, Får köra truck hela dagarna, Börjar 8 och slutar 3 varje dag! Så man klagar ju inte :) Och om 29 dagar är jag färdig utbildad det känns riktigt bra :D. Idag har jag ialf haft det hur soft som helst! Körde truck första 40 minutrarna sen plockade jag upp varor ur kartonger och la upp i hyllorna. Efter det var det lunch och jag fick sluta!! Hur jävla soft som helst, Så då åkte jag och mötte upp Bella i brandbergen för att hon skulle sola, Sen nu har vi softat hos henne ett tag. Snart ska vi dra ut och sätta oss någon stans och bara snacka typ, Sen lite senare promenerar jag hem för att umgås med min fina kille :) Ha en nice kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0