question..

Melissa om Viktor Andersson ♥: Kanske en personlig fråga men varför är du aldrig i skolan? :p och så måste jag tillägga att du är skit snygg! :)

Svar: Nej då , Det är ingen personlig fråga! Men har alltid haft problem med min sömn.. Eller sen 5an-6an ungefär. Försöker alltid att vända tillbaks mitt dygn men sen händer det alltid något att jag inte vaknar eller somnar förns mellan 1-4 på natten, sjukt jobbigt. Speciellt nu när jag verkligen måste sköta skolan eftersom jag inte har skött den från 7an till 9an. Tror att det är något fel på mig. Alla ser mig som en drömmare som bara går runt i min egen lilla bubbla hela tiden. Haha kan sitta och dagdrömma och le utan höra dom i bakrunden eller  tänka på det själv. Mamma kallar mig Zombie för det tror jag.  Tack så mycket! gulligt av dig. ;)

 
Trött brud!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de e mammas zombie som lever i sin bubbla.<3

2010-11-18 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0